Subject: FW: Vastuskiri: Ettepanekud kergliiklustee projekti muutmiseks
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 11:12:51 +0200

Palun reg

From: Indrek Brandmeister <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 20, 2025 9:58 AM
To: Martin Lengi <[email-masked]>; Krista Einama 
<[email-masked]>
Subject: Vastuskiri: Ettepanekud kergliiklustee projekti muutmiseks

Tere

Oleme teie ettepanekuid kaalunud:

1.	Maantee laiendamisega Saue Vallavalitsus ei nõustu, kuna see on 
ebaproportsionaalselt suur kulutus

kuna raiuma peab kõigest 1 männi ja vald on pakkunud ka korraliku 
asendusistutuse selle puu asemele.

2.	Kui vajalik siis lühikesel lõigul saame kaaluda näiteks jalgrattatee 
laiuse viimist laiusele 2,25m, kuid ka siis on vajalik see 1 mänd raiuda. 
Meie näeme lahendusena vaid seda, et raiutakse 1 mänd ja rajatakse Ruila ja 
Laitse elanike rõõmuks ja ohutuks liiklemiseks jalgrattatee.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

GSM  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, January 31, 2025 3:41 PM
To: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Ettepanekud kergliiklustee projekti muutmiseks

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Ettepanekud 11161 Ruila-Laitse kergliiklustee projekti muutmiseks

Registreerimise kuupäev: 31.01.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/624-14.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.